ComSound Logo

Telefoon 023-8926113

ChatLive Chat

Mail Mail: info@comsound.nl

Welkom bij ComSound

Al ruim 7 jaar uw partner in communicatie en geluid

De Passie van ComSound

Inmiddels al weer ruim 7 jaar geleden werd ComSound op 15 maart 2010 opgericht. Binnen Europa was ComSound hiermee de eerste Plantronics Only headsetspecialist. De missie was dan ook om het gehele assortiment producten en services van Plantronics, fabrikant van headsets en speakerphones en uitvinder van de lichtgewicht headset, bereikbaar te maken voor iedereen. De keuze om ons te specialiseren in het merk Plantronics is geen vreemde keuze als je weet dat één van de twee oprichters, Dhr. M.Blom, ruim 15 jaar werkzaam is geweest bij Plantronics. ComSound is opgericht door de heren M.Blom en M. Veenendaal, in 2012 heeft M. Veenendaal het besluit genomen om te stoppen bij ComSound en is Dhr. M.Blom als eigenaar alleen verder gegaan.

Vanaf de eerste dag dat ComSound is begonnen is het duidelijk geweest waar onze passie ligt, headsets! Het is geen geheim dat ook vandaag de headset nog steeds het hoofdproduct is voor ComSound en waar bedrijven en mensen ons ook van kennen. Toch heeft ComSound het aanbod in de afgelopen jaren flink uitgebreid met producten zoals telefoons, vergadertelefoons, kabels en video communicatie producten. Ook op het gebied van headsets hebben wij uitgebreid door de merken Jabra en Sennheiser aan ons assortiment toe te voegen.

De naam ComSound is een combinatie van de woorden Communication en Sound. Twee elementen die dagelijks een rol spelen in ieders leven, en de twee elementen waar ComSound gepassioneerd over is. Ieder product, software, technologie of service die wij aanbieden leveren een positieve bijdrage aan deze twee elementen. Door de veranderingen in hoe en waar mensen werken en communiceren zien wij dat het juist deze twee elementen zijn die zeker vandaag de dag een cruciaal vraagstuk zijn voor bedrijven. Hoe waarborg je de audiokwaliteit? Hoe ga je om met geluid op de werkvloer? Hoe verbeter je de beleving van je klant? Hoe zorg je ervoor dat communicatie en geluid in je voordeel gaan werken? Zomaar een aantal vragen bijna alle bedrijven mee te maken krijgen, vraagstukken waar wij ons in hebben gespecialiseerd en u kunnen helpen.

Onze Missie

De toekomst van communicatie en geluid bereikbaar maken voor iedereen.

Onze kernwaarden

Om onze missie te kunnen bereiken hebben wij een aantal kernwaarden die voor ons belangrijk zijn en ervoor zorgen dat wij onze missie succesvol kunnen realiseren:

Klantbeleving

Klantbeleving is waar het allemaal om draait bij ComSound, en dan praten wij over de breedste vorm van klantbeleving. Het is voor ons natuurlijk van groot belang om te zorgen voor een goede klantbeleving voor u als klant bij ComSound. Het is net zo belangrijk dat wij ervoor zorgen dat uw bedrijf ook een goede klantbeleving levert aan uw klanten, zowel de interne als externe klant.

Expertise & Kennis

Willen wij u van het juiste advies voorzien dan is moet u erop kunnen vertrouwen dat wij de juiste kennis en expertise in huis hebben. Wij doen dit o.a. door ons te certificeren bij onze fabrikanten, ieder jaar moet iedereen zich opnieuw certificeren om zo op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Daarnaast beschikken wij over een uitgebreide kennisdatabase die wij altijd kunnen raadplegen. Onze goede relatie met de fabrikanten geeft ons ook de mogelijkheid om op hun terug te vallen bij meer complexe zaken.

Onafhankelijk

ComSound is een onafhankelijk bedrijf. Wij bieden oplossingen aan die een positieve bijdrage leveren aan uw audio-, en visuele communicatie ongeacht het merk van het product of het platform dat u gaat gebruiken voor uw communicatie. 

Servicegericht

ComSound is geen prijsvechter, wij hechten veel meer belang aan het leveren van een goede service en het opbouwen van een goede relatie. Dit is van toepassing voor, tijdens en na de aankoop. Wij besteden veel zorg aan onze klanten door ze correct en volledig te adviseren aan de telefoon, via chat, e-mail en natuurlijk op onze website. Wanneer gewenst dan komen bij u langs voor een op maat gemaakt advies en kunt u vrijblijvend producten eerst testen. Een relatie met ComSound is voor ons altijd een lange termijn relatie.

Winstgevend

Net als ieder ander bedrijf is het voor ComSound ook belangrijk winstgevend te zijn en te blijven, wij zijn hier dan ook heel transparant over. Wij willen er niet alleen voor u als klant voor zorgen dat u een goede prijs-kwaliteit verhouding ontvangt, ook willen wij groeien, investeren en zekerheid kunnen bieden aan onze mensen.

Onze werkwijze

Wij hanteren een heldere en gestructureerde werkwijze met onze klanten. Omdat ieder bedrijf anders is en haar eigen uitdagingen heeft volgen wij deze werkwijze om zo voor iedereen het maximale rendement te kunnen realiseren. Een product of dienst verkopen kan iedereen, het juiste product of dienst aanbieden vraagt om een specialist!

Kennismaking

Het begint altijd met de kennismaking. Dit kan via de telefoon, e-mail of chat zijn of tijdens een bezoek aan uw bedrijf. Tijdens de kennismaking zullen wij veel vragen stellen om zo samen met u in kaart te brengen waar de uitdagingen liggen voor u als bedrijf en wat uw behoeftes zijn.

Advies

De volgende stap is dat wij alle informatie omzetten in een advies met concrete oplossingen. Waar mogelijk zullen wij u meerdere keuzes geven, zeker bij grotere projecten zullen wij ervoor zorgen dat er ook een test periode is ingebouwd.

Levering

Nadat u uw keuze heeft gemaakt voor het product of dienst zullen wij ervoor zorgen dat alles netjes geleverd wordt. Dit kan ook rechtstreeks op meerdere locaties, binnen- of buitenland, zijn.

Installatie en training

Wanneer hier behoefte aan is kan ComSound op locatie de installatie van producten verzorgen maar ook training geven aan werknemers hoe de nieuwe producten te gebruiken. Informeer gerust naar de mogelijkheden en de kosten van deze service.

Nazorg

Wanneer een project is afgerond en alles is geleverd dan is het voor ComSound net zo belangrijk om te zorgen voor een stukje nazorg. Samen met u kijken we of alles goed loopt, of alles tot tevredenheid werkt en of er misschien nog andere zaken zijn waarbij wij u kunnen helpen.

Onze klanten

ComSound heeft inmiddels een grote klantengroep, in Nederland en daarbuiten, opgebouwd. Wij bedienen bedrijven in vele sectoren zoals Logistiek, Energie, Overheid, Gezondheidszorg, Dienstverlening en meer. Onze klanten verschillen ook enorm in grote, van Internationale Multinationals tot de huisartsenpraktijk op de hoek.

Voor ComSound is het belangrijk om voor iedereen klaar te staan, of u nu alleen maar een kabeltje nodig heeft of dat u voor 500+ medewerkers een compleet nieuwe bel-oplossing wilt uitrollen. U kunt altijd op de adviserend specialisten van ComSound rekenen.

Onze bedrijfsgegevens

ComSound

Sjoukje Dijkstralaan 97

2134 CN Hoofddorp

E-mail: info@comsound.nl

Telefoon: 023-8926113

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn wij gesloten.

KVK nummer: 55793614

BTW nummer: NL195587947B01

IBAN: NL25RABO0110140486