Klachtenafhandeling

ComSound streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft, dan kunt u deze kenbaar maken bij ons.

U kunt uw klacht kenbaar maken via e-mail: info@comsound.nl. We nemen iedere klacht serieus en uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt binnen 1 werkdag een bevestiging van ons. Probeert uw klacht zo concreet mogelijk te schrijven.

Klachten worden binnen 5 werkdagen beantwoord, gerekend van de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden met de klachtenafhandeling? Dan kunt u deze voorleggen ter bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.