Verzending, retouren en bezorging

ComSound streeft ernaar dat wij onze klanten een zo goed mogelijke service bieden. Dit begint al bij de informatie die wij bij ieder product geven op onze website, via de telefoon of via e-mail. Door u als klant vooraf zoveel mogelijk informatie te geven hopen wij u beter van dienst te zijn en dat het voor u makkelijker wordt het juiste product te kiezen.

Ook binnen ons logistieke proces is veel aandacht besteed om u de best mogelijke service te verlenen. Wij hebben hier dan ook een logistiek partner, Citymail, voor die de ervaring en middelen heeft om het gehele logistieke proces correct te laten verlopen.

Verzending

Nadat u uw bestelling bij ons geplaatst heeft zal ons magazijn uw bestelling klaarzetten en een verzendlabel aanmaken. Wij gebruiken hiervoor meestal Collect & Deliver, maar niet uitsluitend, via onze logistiek partner Citymail. U ontvangt automatisch een e-mail s'avonds met daarin een link om uw pakket te traceren. Doorgaans worden bestellingen de volgende werkdag aangeleverd, in uitzonderingsgevallen kan het 2 dagen duren. Voor België zal de transporttijd 1-3 dagen zijn, dit is afhankelijk van het gebied waar de bezorging plaatsvindt.

Collect & Deliver levert doorgaans overdag af. Mocht u overdag niet thuis zijn dan kunt u ons bijvoorbeeld uw werkadres opgeven als verzendadres. Uw bestelling wordt dan netjes op uw werk afgeleverd. Normaal biedt Collect & Deliver 2x de zending aan, mocht er in beide gevallen niemand aanwezig zijn dan kunt u uw bestelling op het dichtsbijzijnde locatie ophalen. De bezorger zal in principe altijd een bericht bij u achterlaten wanneer dit geval is.

Het kan ook zijn dat uw bestelling kleiner is, denk bijvoorbeeld aan een set oorkussens, en dat wij deze per reguliere post versturen. U hoeft hier dan niet voor thuis te blijven omdat uw bestelling door de brievenbus kan. U ontvangt in dit geval geen e-mail met track & trace nummer.

Verzendkosten

Het verzenden van een pakket met een koeriersdienst is een kostbare aangelegenheid en dit wordt nog wel eens onderschat. ComSound streeft ernaar om de kosten tot een minimum te beperken waarbij het belang van een goede service en dienstverlening altijd voorop staat.

Voor leveringen in Nederland betaald u geen verzendkosten, wij vinden het belangrijk om u ook hier een zo goed mogelijke service in te bieden. Het is ons beleid om deze gratis verzendservice altijd aan te bieden aan onze klanten in Nederland en wij doen er dan ook alles aan om de logistieke kosten zo laag mogelijk te houden.

Voor België betaald u € 8,95 verzendkosten, vanaf € 250,00 wordt uw zending gratis verstuurd.

Retouren

Alle producten die wij verkopen zijn voorzien van garantie met uitzondering van gebruiksartikelen zoals kabels - oorkussens - batterijen etc.  U kunt bij ieder product die voorzien is van garantie zien hoe lang de garantieperiode is op de individuele productpagina. Mocht een product onverhoopt kapot gaan dan kunt u het beste contact met onze klantenservice opnemen via e-mail of telefoon zodat wij een RMA (retournummer) voor u kunnen aanmaken alsmede een retourlabel zodat u uw product gratis retour kunt sturen. De garantievoorwaarden kennen wel beperkingen, leest u hiervoor onze algemene voorwaarden goed door.

Bedenktijd kopen op afstand

Wij verwijzen u graag naar de speciale pagina die wij hiervoor hebben opgesteld: https://www.comsound.nl/content/9-herroepingsrecht

Bezorging

Alle pakketten die wij versturen zijn voorzien van ComSound tape en doorgaans neutrale bruine dozen. Bezorging vindt altijd overdag plaats. Wij bezorgen met Collect & Deliver (voor alle pakketen) en met POST NL voor alle postzendingen. 

Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, u kunt deze op onze site vinden.

Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij staan graag voor u klaar.